Over ons

Kiwanisclub Doetinchem 'de Graafschap' is in maart 1988 gestart op initiatief van KC Zevenaar 'de Liemers. Een van de oprichters is Wolter Kwakkel.

Kiwanis Doetinchem 'de Graafschap'is onderdeel van de internationale Kiwanis organisatie van serviceclubs. Kiwanisclub Doetinchem 'de Graafschap'is gericht op het organiseren van activiteiten in de regio waarbij kinderen voorop staan. Ons motto is dan ook "Serving the Children of the World".  Kiwanisclub Doetinchem 'de Graafschap' is geen doorsnee Kiwanisclub. Wij onderscheiden ons door:

• het feit dat we een  doe-club' zijn
  • die graag de handen uit de mouwen steekt voor het goede doel
  • waarbij we als tegenprestatie vaak iets vragen ten behoeve van de kinderen waarvoor we ons inspannen
  • dat doen we samen op een warme en openhartige manier
    no nonsens

Als Kiwanisclub Doetinchem-de Graafschap zijn we dan ook een vriendenclub die tweemaal per maand bij elkaar komt. We zijn minder fanatiek op attendance, maar niet minder fanatiek op het uitvoeren van onze projecten. Kiwanisclub Doetinchem 'de Graafschap' bestaat uit mensen uit alle beroepsgroepen en varieert in leeftijd van 34 tot circa 70.